Konigsee Βαυαρικές Αλπεις

Konigsee Βαυαρικές Αλπεις
Φανταστικό τοπίο ,τοπίο που σε ξεκουράζει(φωτο απο ταξίδια μου)

Βερολίνο

Βερολίνο
Φωτο απο τα ταξίδια μου

Βαυαρια Αλπεις

Βαυαρια Αλπεις
Φωτο απο τα ταξιδια μου

Περου (Cusco)

Περου (Cusco)
Η πλατεια στο Cusco σαν να ζεις σε αλλη εποχη

Περου (παιδι με τοπικη ενδυμασια)

Περου (παιδι με τοπικη ενδυμασια)

Περου Cusco

Περου Cusco

MACHU PICCHU

MACHU PICCHU
Φωτο απο τα ταξίδια μου

ΜACHU-PICCHU

ΜACHU-PICCHU
Φωτο απο τα ταξιδια μου

Περού

Περού
Στο τρενο για το MACHU- PICCHU(Φωτο απο τa ταξιδια μου)

Περου (στην αγορα του Cusco)

Περου (στην αγορα του Cusco)

Μπαλι

Μπαλι

Μπαλι

Μπαλι
Φωτο απο τα Ταξιδια μου

Παταγωνία

Παταγωνία
Φωτο απο τα ταξιδια μου

ΠΑΤΑΓΩΝΙΑ Πάγος και φωτιά

ΠΑΤΑΓΩΝΙΑ Πάγος και φωτιά
Ξεκουραση στο El Calafate

Παταγωνία (παραδοσιακός τροπος ψησίματος αρνιών)

Παταγωνία (παραδοσιακός τροπος ψησίματος αρνιών)

El Calafate

El Calafate
Φωτο απο τα ταξιδια μου

Κειπ Ταουν

Κειπ Ταουν
Φωτο απο τα ταξιδια μου

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΙΤΕ: Οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι στον κόσμο!!!

ΔΕΙΤΕ: Οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι στον κόσμο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου